keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Pilkullisia kukkia - Dotted Flowers



Aina ei jaksa itse alkaa keksimään uusia lakkauksia, joten tilasin taannoin eBaysta pari pientä kynsikirjasta, joista voi varastaa tarvittaessa vähän inspiraatiota. Kirjanen on siis täynnä kuvia erilaisista lakkauksista. Käytin yhtä kirjan mallia pohjana tähän manikyyriin, mutta muokkasin sitä oman näköisekseni. Tekoprosessista sen verran, että glitter on lisätty sienen avulla, kukat on maalattu akryyliväreillä ja rinkulat on saatu aikaan tekemällä sisäkkäisiä pisteitä dotting toolilla.


I don't always have the energy to come up with whole new designs, and that is why I ordered a couple of nail art booklets from eBay. They are a great source of inspiration, since they are full of pictures of different kinds of manicures. I took a design from one of the booklets, modified it a bit, and here is the result. The glitter was added using a sponge, the flowers were painted with acrylic colours, and the rings were made by adding different sized dots with a dotting tool.



14 kommenttia:

  1. mä oon nähny ton kirjan kirjastossa (: hienot kynnet, niinku aina!

    VastaaPoista
  2. Ihanat! Voiko ton kukan tehä ihan normaalilla kynsilakalla kun mä en akryylejä omista? Paljonko toi kirja maksaa? :D Joo mä oon utelias ihminen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi tehdä kynsilakoillakin. Se on vain vähän hankalampaa, kun ne kuivuu nopeampaa. Ja en muista tarkkaa hintaa kirjalle, ihan muutaman euron luokkaa kuitenkin.

      Poista
  3. Hei! Todella hienoja kynsiä taiteilet! Myös ulkoasu on selkeä ja kiva!

    VastaaPoista
  4. Mä taas niiiiiin tykkään! :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos taas kaikille kommenteista! :)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi3/4/12 09:11

    Miten saat noista kynsistä niin ihania ja hienoja?! Itse oon yrittänyt väsätä ties minkälaisia kynsiä, mut aina menee suttuun

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei siinä taida muu auttaa kuin harjoittelu. :) Ei ne munkaan kynnet alussa niin kovin siistejä olleet...

      Poista
  7. Mistä sä tilaat noita dotting tooleja?
    Ihana blogi sulla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä saa halvalla eBaysta ja kalliimmalla muista nettikaupoista. :) Tuonne UKK-sivulle olen listannut käyttämiäni nettikauppoja.

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.